خانه > روزمره > ماركوپولوي بهايي،محارب،منافق و جاسوس اعدام بايد گردد

ماركوپولوي بهايي،محارب،منافق و جاسوس اعدام بايد گردد

ما خواستار اعدام اين بهايي، صهيونيست، منافق و محارب اغتشاشگر هستيم

حميد بقايي امروز در در گفتگويي با ايلنا ، افشاگريهاي دولت مهرورزي را ادامه داد و در ادامه نام مفسدان اقتصادي ، هويت جاسوسي شخصي را بر ملا كرد كه ما سالها به اشتباه از او به نيكي ياد ميكرديم و ما از درگاه پروردگار بخشنده و مهربان طلب عفو و بخشش داريم و كمي كمك به وزارت اطلاعات كرد و گوشزد كرد اراده و قدرت و تيز هوشي از آن مردان رحيم مشايي است و بس كه اينگونه ثابت قدم به پاي اين مرز و بوم ، موي خود را سپيد كرده اند و ما پيشاپيش در انتخابات آينده از آقاي رحيم مشايي و كابينه اش حمايت ميكنيم و از حالا به او تبريك عرض مينماييم و اميدوارم در آن كابينه نيز از افراد لايقي چون مهندس حميد بقايي استفاده كنند.

رييس سازمان ميراث فرهنگي و جانشين آقاي رحيم مشايي افشا كردند كه :

سفر ماركوپولو سياسي بوده و هدف او اين بوده كه غرب را در برابر شرق مطرح كند و شايد بتوان گفت سفر ماركوپلو جنبه جاسوسي داشته و هدف او جمع‌آوري اطلاعات براي غربي‌ها بوده است زيرا جاده ابريشم براي آنها بسيار مهم بوده

ما مردم هميشه در صحنه ايران زمين خواستار هر چه زودتر رسيدگي به پرونده ماركوپولو هستيم. بايد با جاسوساني كه اينچنين قصد تعرض به خاك ميهن را دارند به شدت هر چه بيشتر مقابله كرد و به قول رييس جمهور مردمي دكتر محمود احمدي نژاد كبير:

اگر بدخواهان به حقوق ملت ايران تجاوز كنند اين ملت با چاقوي زنجان دست و پاي آنها را قطع مي‌كند.

و در ادامه بنده با تحقيق و صحبتي كه با يكي از نمايندگان مجلس داشتم كه ايشان نخواستند نامشان فاش شود گفتند كه طي مكالمه اي كه با  حجة الاسلام رسايي و حجة الاسلام حسينيان داشتند آنها نيز فاش ساختند كه اين فرد ملعون نامش نيز دروغين است و نامش ماركوپولو نيست و صرفا به خاطر علاقه شديد ما ايراني ها به برنج مخصوصا از نوع پولوي آن ، اين نام را براي او انتخاب كرده اند.

و در جايي ديگر خودم در اعترافات ابطحي خواندم كه نام ماركوپولو يكي از اسم هاي آشوب بود به معناي ماري كه خود را در زير پولوي گرم پنهان ميكند و به هنگام سرد شدن پولو به بيرون ميخزد و دست به اغتشاشات مي زند و از جمله دست به كشتن جوانان ايراني بعد از جريانات انتخابات زده است البته به همراه سران فتنه.

و در پي ملاقات آقاي خاتمي با بنياد صهيونيستي سورس  بر ملا شد كه اين ماركوپولوي ملعون، اصالت صهيونيستي دارد و اهل ونيزايتاليا  نيست بلكه توسط نيروهاي مردمي از ونيز نيز اخراج شده است.

و باز هم همان حكايت هميشگي، اسنادش نيز موجود است.

ما ملت هميشه در صحنه ايران از سران سه قوه تقاضا داريم به كمك بقيه قوه ها از جمله شوراي نگهبان  و مجلس تشخيص مصلحت و مجمع مدرسين كه دولت ايتاليا و رژيم صهيونيستي غاصب به همراه بقيه غرامت هاي جنگ جهاني دوم اين زياني را كه به ملت ايران وارد شده است را بپردازند . و تجمع اعتراضي ديگر فردا روبروي صدا و سيما برگزار ميشود در اعتراض به پخش كارتون موهن ماركوپولوي ملعون ، ضمنا مجلس زنانه در محل مذكور برقرار ميباشد.

و در اقدامي ديگر ما مردم خود جوش هميشه در صحنه با حضور در راهپيمايي با صرف سانديس و تم تم  خواستار اعدام اين بهايي، صهيونيست، منافق و محارب اغتشاشگر هستيم و با پختن آش نام پولو را به گل احمدي تغيير داديم

به طور مثال از اين پس به جاي اسلامبولي پولو ميگوييم و مينويسيم: اسلامبولي گل احمدي

يا به جاي واژه غربي واترپولو ميگوييم و مينويسيم : واتر گل احمدي

و از آقاي دكتر حداد عادل تقاضا داريم در ادامه تغيير واژه قرمه سبزي به قرمه ملي  تغييرات مذبور را نيز انجام دهند.

در پايان چند كلامي با برادران فرنگي زبان:

 

 water POLO  is  False

 water GOL E AHMADI  is  True

 

اميدوارم با اين كلام آخر نيز بتوانم يك دعتونامه اي از اروپا بگيرم تا به آنجا روم و آنها را نيز از خواب غفلت بيدار سازم البته من قصد فرنگ ندارم بلكه قصد فرهنگ دارم.

دسته‌ها:روزمره
  1. سعید
    ژانویه 9, 2010 در 6:19 ب.ظ.
  2. Ramin
    ژانویه 17, 2010 در 8:38 ب.ظ.

    با سلام
    دوست عزیز، من ساکن فرانسه هستم و خیلی دوست داشتم که بتوانم برایت دعوتنامه بگیرم، ولی متاسفانه دولت اینجا اگر از فامیله درجه یک
    نباشی دعوتنامه صادر نمیکنن.
    با این وجود اگر تمایل داشتی، با اینکه احتمال قبول شدنت ۱۰-۲۰ % بیشتر نمیباشد، میتوانم برایت این درخواست را بدهم
    پذیرش آن توسط سفارت فرانسه در ایران منوط به وضیت شغلی تو میباشد.
    در صورت تماس بیشتر توضیح خواهم داد

    با احترام
    رامین

    PS: در ضمن نوشتهات جالب و خوندنی هستند ، ولی اگه دلگیر نشی در بعضی جاها باید از سطح در بیای و عمق بیشتری به اونها بدی.

    • انوشه سبز
      ژانویه 18, 2010 در 1:23 ق.ظ.

      سلام دوست سبز من
      نه نيازي به دعوت نامه نيست آن را در قالب طنز بيان كردم
      ما دنباله رو خط مرحوم بازرگان هستيم و هيچگاه از اين خاك دل بر نمي كنيم تا پيروزي

  3. Ramin
    ژانویه 18, 2010 در 1:58 ق.ظ.

    من ساده رو بگو :((
    البته فکر کردم بیشتر واسه کار فرهنگی که نوشته بودی سری بزنی. در هر حال موفق باشی و مواظب خودت باش. به امید پیروزی مردم سبزمان
    رامین

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه